Jump to content

D3vst8r96gt

Members
  • Content Count

    706
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by D3vst8r96gt

  1. I have seriously considered this at times lol
  2. Which CAI is best .....asking for a friend
  3. is there a post that talks about what happened? Last i recall shaggy bought the site and owned s197f, s550f, and sn95f.... been out of the game for awhile with life
  4. So this is where the gang bang is now??
  5. Welcome my wife is from north Arkansas
  6. Welcome! Are those 245/45r17 on the 10th anniversary? What springs are you running The D3V
  7. 4th plt, A 2-47 IN Same platoon and company as forest hump hahaha .... Shit It been a long time since I talk to my battle buddy from basic .... gonna call him tomorrow The D3V
  8. in the columbia area but i was driving all over

  9. I was in SC all week i should have hit you up!!! dang me

  10. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhjhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (Hard as shit to do on ur phone btw) The D3V
  11. I started a thread in the pw section ..... if people wanna submit design ideas and stuff I made a specific thread ..... post whore it up Idk if y'all are looking for founder oriented stickers I got a supplier I think The D3V
  12. The only thing that stops me is that i havent manscaped .......its embarrassing ill set some shit up

SN95 Source ©

The premier SN95 Community

×
×
  • Create New...